Najczęściej zadawane pytania

Aby umówić się na konsultację w Centrum Medycznym eMKmed, należy zadzwonić pod numer (22) 262 86 86, (22) 230 26 86 lub (22) 262 85 86  w godzinach pracy placówki.

Rejestrując wizytę, należy podać imię, nazwisko, numer pesel oraz informację o uprawnieniu do bezpłatnej wizyty.

Centrum Medyczne eMKmed przyjmuje pacjentów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 20:00 oraz w sobotę od 7:00 do 14:00.

Przed badaniami laboratoryjnymi warto zapoznać się z wymaganiami specyficznymi dla danej procedury, upewnić się, że jesteśmy na czczo (jeśli wymaga tego procedura) i zgodnie z zaleceniami lekarza przerwać przyjmowanie określonych leków lub substancji.

Do pobrania:

Przygotowanie do pobrania krwi i moczu

Przygotowanie dziecka do badań laboratoryjnych

Lista badań, na które nie trzeba być na czczo.

Tak, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach i wyłącznie dla pacjentów, związanym z naszymi partnerami, z którymi mamy podpisane umowy na konsultacje zdalne.

Ostateczna decyzja o tym, czy pacjent może skorzystać z telekonsultacji, czy powinien przyjść na wizytę stacjonarną, zawsze należy do lekarza. Warto jednak zaznaczyć, że nasi lekarze zazwyczaj preferują tradycyjne wizyty stacjonarne.

W naszej placówce przyjmujemy jedynie pacjentów prywatnych oraz tych, którzy posiadają abonament u jednego z naszych partnerów, takich jak: Allianz, PZU, Lux-Med, Enel-Med, CMP, Saltus, Polmed, Signal Iduna, Medicover, Inter Polska, oraz TU Zdrowie.

W eMKmed akceptujemy zarówno płatności gotówkowe, jak i bezgotówkowe dokonywane za pomocą kart płatniczych/kredytowych.

Czas oczekiwania może się różnić w zależności od specjalizacji lekarza:

Lekarz internista: około 1 dzień.
USG: około 2-3 dni.
Ginekolog: około 5 dni, ale w sytuacjach pilnych wizytę ustalamy indywidualnie.
Okulista: około 2-3 dni.
Kardiolog: do 7 dni.
Lekarz medycyny rodzinnej: do 2 dni.


Należy pamiętać, że podane terminy są orientacyjne, a rzeczywisty czas oczekiwania może się różnić ze względu na dostępność lekarzy oraz konkretne okoliczności. W sytuacjach pilnych dokładamy wszelkich starań, aby dostosować termin wizyty do potrzeb pacjenta.

Nie, nie obsługujemy pacjentów z zagranicznym ubezpieczeniem zdrowotnym.

Tak, więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej oraz na naszym profilu na Facebooku.

Tak, jeśli pacjent posiada abonament u jednego z naszych partnerów współpracujących, to skierowanie jest niezbędne. W takim przypadku pomagamy pacjentowi w umówieniu konsultacji u lekarza ortopedy lub specjalisty rehabilitacji, który wyda skierowanie na odpowiednie procedury rehabilitacyjne dostosowane do potrzeb pacjenta.

Centrum Medyczne e-MK-med dysponuje jedynie własnym punktem pobrań, który jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 6.30 do 11, a w sobotę 7-11. Na stałe mamy podpisane umowy z dwoma laboratoriami. Na badania laboratoryjne nie trzeba umawiać się wcześniej.

Partnerami eMKmed są PZU, POLMED, Luxmed, Inter Polska, Enel-Med, Compensa, CMP, Allianz, Medicover, Saltus, Signal Iduna oraz Tu zdrowie.